Thursday, 16 February 2012

Twitter palsu? jangan FOLLOW!

Assalamualaikum!!
GRRR!!! sakitnya hati.. kenapa? Waeyo?
sebab, Lyssa Faizureen punye Twitter telah DIHACK!
bukan hack ke apa, maksud saya, klon.. macam Profeser Klon lakonan Pak Nil tuh! (salah eja Prof tuh!)
nak tengok Twitter die?
ingat tau!
dah baca lum? bagi yang tak boleh bukak, ni gambar:

Nice picture kak Lyssa! tapi, ini Twitter palsu!
apa main tipu2 nih? perangkap apa!?





boleh pergi kat atas tuh kalau yg taj semoat bac okey?!
saya rasa, budak tu darjah 6lah~ hukhuk..
korang rasa?! cepat bagi tahu! sekarang ni, Twitter Lyssa penuh dengan soalan tentang budak tuh..
masalahnya, Kak Lyssa jarang cakap 'Sayang' banyak-banyak.. kadang-kadang je kan?kan?kan?

dah tengok lum Twitter die? amacam? berlagak sangat 'FOLLOWER setia'.. setia Tah*k kucing!
garangnya aku.. aku pulak yg lebih-lebih..
minta maaf jika berlkau kesilapan bahasa okey?
saya rasa juga, dia tak tahu lagi kesilapan serta tak baca lagi BLOG Lyssa. kalau baca, rasanya terkedialh die!
huahua... (ketawa dengan jahatnya sekali)

panjang tak saya tulis? rasanya pendek je.
okey, BYE!!!!  <------ AYAT YANG SELLU DIGUNAKAN!

1 comment:

Lyssa Faizureen said...

Alamakk . buat entry pasal ni ? huuuuu ~