Wednesday 29 February 2012

Setiap hari di pagiii sekolahhh..

Assalamualaikum!!
^__^(hii)
yang kat atas tu, pic aku yg direka sendiri. no ciplak-ciplak eh..
esok sekolah, tetapi aku masih melayan BLOGGGER kesayangannnnku!!! sekang ni jam 11:25 malam agak akulah ye,,
esok sekolah ma.. bangun menggeliat macam getah. tenyeh-tenyeh mata tengok jam dah pukul 6:20pagi maa..
jalan atas katil, langkah adik (nasib baik tak pijak, mamai!) ambil tuala dan terus zaapp... mandi. selebihnya, aku mandi lebih kurang 10 minit je. setakat berus gigi , sabun dan ambil air sembahyang!

lepas keluar lap badan semua tu. pakai uniform sekolah:

 hanya contohh sahaja.. sumber Mr.Google...

tulah uniform saya. tapi, saya gi sekolah pakai tudung tau! malas nak letak gambar tudung. of course white colour.. korang lak pakai ju pe ah?

k, sambung citer ya? nak tak nak baca? tak nak boleh tutup, nak boleh sambung! :)
lepas pakai baju apa semua, buatkan susu adik, kejutkan adik mandi pulak! kadang-kadang tak nak mandi kena angkut naik keta. biarlah tak mau mandi!!! busunk die gak~ jahatnya gua!!

bertolah jam 6:55 pagi. hantar kakak kau dulu ke sekolah 'dato' ahmad maher''   ya.. jam 7:10 baru sampai sekolah tu. lepas tu hantar saya lak dan sampai dalam 7:20 pagi., kalau bangun awal tolak awal, dapat pergi ke SEVEN-E!!! yappyy... roti coklat dan air kotak.. lalala~ dan, hari ni (29,2,2012) 4 tahun sekali maa...
tunggu 2014 lak!

12:30 dah nak kata bye-bye!!

yuhuuu..

No comments: