Monday 27 February 2012

happy beday AMNI!!

Assalamualaikum!
^__^(hii)
sihat tak? sihat alhamdulillah..


Happy Beday to you..
Happy Beday to you..
Happy Beday to AMNI!
Happy Beday to you..

sebenarnya, lagu tu saya tuju kepada adik saya yang berusia 3 tahun sekarang nih.
masa pergi sekolah menenagh kebangsaan kubang kerian 3
saya pergilah dengan Amni. lupe hari ni beday die ! ^__^(hii)

balik sekolah pukul 2, tunggu ayahlah. lepas tu dok kira hari
25.2.2012 (hari sabtu)
26,27 tup..tup..
28..
saya pun baru teringat hari ni 28 hari bulan.
"weh, hari ni 28 bulan 2 kan?!"
dengan cerpat saya bertanya kawan saya.
dia angguk malas nak angguklah. maklumlah, sehari buli dia! SYOK!!
kejamnya aku. T^T

ayah aku ambik terus tanya
"abah, hari ni beday amnikan? ain dah kumpul duit. ada seratus ringgit! amni belikan Laptop, Firdaus (dia punye beday hari Sabtu 25.2.2012, kitorang beli Donat di Tesco Kelantan)..
pulak nak kereta yang gerak-gerak Adtia nak thomas and friend yang macam gerak-gerak gak (haha, sebenarnya kau nak main thomas tu. adik aku baru je 7 bulan Adtia tuh)..
boleh bah? Jumaat ni sambut!" panjang menjelir aku cakap.
deret;;

ayah aku setakat angguk je,, so, Jumaat! I waiting 4 youuu..
don't forget. malam ni Vanilla Coklat!
chow luh!!

No comments: