Saturday, 18 February 2012

Buku Kak Ain Maisarah 2

ASSALAMUALAIKUM! (waalaikumussalam) jawab salam tuh, saya jawab salam gak!
so, apa tajuk hari ini? samalah macam ENTRI INI .. kalau nak tahu, dijemput baca.
dan, terima kasih juga diucapkan kepada     RAZIL TAHIR      kerana sudi memabaca entry yang tidak seberapa ini...
so, sebelum ini, saya ada ceritakan pasal Kak Ain?
penulis buku termasyur dengan ayat-ayat gramatis!
BEST!
Kak Ain juga ada buka cawangan sendiri iatitu (Syarikat BLINK).
kaya-kaya-kaya..
macam Fasha The Wanababes,
Kak Ain juga ada buat Rumah Pink Ain Maisarah.
semuanya pink-pink.. samapi mata saya pun pink (beralagak!)
korang kenalah cepat-cepat ke rumah pink tuh~
terdapat hadiah-hadiah yg menarik menanti anda tau!
lambat? tak dapatlah..
saya masih tak pasti kalau rumah pink ain maisarah ada lagi ke tak.
T^T jangan menangis okey?
contohlah, kalau rumah pink tu dibuka berdekatan dengan rumah anda, jom serbu ramai-ramai.
maybe dapat buku percuma yang ditulis oleh beliau. ha?? jimat kos duit mak bapak.
nak tengok laman webnya dan info terkini?
serbu atas tuh... nak tgk macam mana wajah syarikat Kak Ain?

 
omey tak? sapa kata x comel, mmg pembenci PINK.
lalala~ nak nyanyi sekejap ye..
 putih-putih!
 
nak tgk persediaan buku pink kak ain maisarah pada APRIL 2011?
 
cepat kemas! tetamu nak hadir dah ni ^___^
 
kak buat apa kak? ohh~ pasang langsir. ^___^
 
keesokannya.. cubalah tgk? YA ALLAH, ramainya! kelepuk kepala saya. aik? cik abang buat apa pegang-pegang minah pakai baju biru tu? abang? adik? suami? ayah?BOYFRIEND!!!?? @_@
 
ramai betul yg nak TANDATANGAN Kak Ain Maisarah! femes-femes. aku pun nak.... T^T
 
 
ololo Kakak pakai baju warna biru tuh! comeylissss..
kak AIn! mata dah sepet tuh. FLASH banyak ke? ^__^
 
amacam? dah baca? best tak?!! kalau best, jangan lupa komen okey? tunggu pula Buku Kak Ain Maisarah 2.
 
KAK AIN!!! AKULAH PEMINAT MU YG SETIA!! (ahaks.. perasan)
 
Gambar credit: Ain Maisarah
 
 

2 comments:

Razil Tahir said...

minat betul kat kak Ain ek? try la tulis buku. Mudah2an dapat merasa macam Kak Ain... :)

Isya Batrisyia said...

saya pown minat sesangat ngan kak ain.... usha dia sungguih mantap....sampai bkak syarikat sendi 2x plak tu...