Monday, 5 November 2012

Tulis tanpa BACKSPACE!!!


Ha, disebabkan aku tgk, ramai sangat yang buiat *buat* aku pun mahu try lah ann.. Nak tgk jugak berapa kesalahan yg aku buat sepnajang *sepanjang* menaip ni! >__< Nantio *nanti* korang tolong tulislah beraoa *berapa* kesalahan! Haha.. malas,, lalalalala~~

Well, tadi exam weh! susah gilosshhh sialan *soalan! bukan sialan!!* sumpah wahai rakan bloggerku. Terutama MT. Mak aii.. rasa nak ambik bantal dan tidur je. Sebab cikgu MT kata "Kalau tak boleh jawab, tidur!" haii.. kalaulah betul2, aku dah lama biarkan kertas MT tu kosong..kosng.. owowowow.. (LAGU NAJWA LATIF pulak!)

Soalan dia mema ada yang soalan tahun lepas punya. Yg tahun 6. Semua soalan tu aku dah lupa~ maklumlah, dah masuk ke alam menenag *m,e SILAP! menengah* , semua yg tah perkara tahun lepas dilupakan. BYE!!! Tapi, tak sangka pulajk *pulak* masuk. Memang sah, cikgu nak kenakan daku!! hahahhaha.. 

Tapi, soalan dia ada jugak yang farah tak sipa *aip SILAP! siap*. wae? sebab yg ni PBNS *PBS* tak so siap pun tak apa.. hmm.. tak apalah sgt. ekcelly, PBS ni a ganti PMR yang tak ada [ada *pada tingkatan 3 tu! ^^ 

TU JE>>harao *harap* tak pening!!

YG FARAH buat macam ni > CUT! < yg tu silap taip tau? ^^

2 comments:

Nurrul said...

hehe , betapa pentingnya backspace dalam penulisan qwertyuiop ! hehehe :")
nak try juga lah.. :"D

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

haha , bestnya..sekarang ni yana tulis entry stanpa backspace jgk :) heee , takbanyak la sangat kesalahan kan ? hahaha..hebat tak ? hahaha . Melawak he *je* , jgn wisauuuu* :D