Monday 19 November 2012

Perjumpaan bersama dengan SyaNa-ZaIn dan Najiha



Assalamualaikum! ^^
Sihat semua? Hari ni, semua pelajar tahun6 mengambil result. Dan syukur, sepupu saya dapat 5A! hehe.. Sempena budak-budak tu pergi ambil result, kitorang bercadang nak jumpa-jumpa. :D RIndu sungguh kepada mereka semua..
Hari ini (ISNIN, 19/11/2012) SyaNa-ZaIn dan Najiha berjumpa di kawasan Sekolah Kebangsaan Kubang Kerian 3. Macam-macamlah kami buat. Berjumpa dengan guru yang dirindui, terutama IBU ANGKAT saya, Cikgu Hasmiros. Dialah yang membibing saya sehingga mendapat A dalam matematik! ^^ Terima kasih cikgu! 

Okey, Kami berjumpa di sekolah pada pukul 10 pagilah.. Tak tepat mana. :P Pergi sana, jumpa diorang. Cadang nak pergi Mydin, tapi hujan turun. Farah panggil sebagai HUJAN RAHMAT SEMPENA BUDAK-BUDAK NI NAK AMBIL RESULT! haha.. boleh pulak? ngeee~ 

Masa pergi tu, kitorang pusing satu sekolah sebab nak tengok perubahan kawasan sekolah. Perubahannya, adalah sikit2. Sikit je kott.. haha.. 

Lepas tu, kitorang gerak ke dewan untuk dengar keputusan berapa orang dapat 5A dalam UPSR. Dan syukur Alhamdulillah, sekolah SKKK3 mendapat 82 org 5A tahun ini. :)))) BIG SMILE!! 

N den, hujan reda! hehe.. kitorang pun terus pergi Mydin sebab perut berbunyi. Lapar lah tu. Cacing dah nyotnyet dalam perut ni. wkwkwkwkwkwww...

Pergi sana, kami berenam (Syarifatun, Asniza, Najiha, Ain[adik Aina] , Aina, Ain [saya!]) order Nasi Ayam.. memang sedaplah nasi ayam dia! Suka3.. First time makan nasi ayam dengan kawan-kawan awww...


Ni ada sedikit gambar masa makan nasi. Masa makan pun ambil! Senget tul!



Di Kedai Makan:

Nilah Syarifatun! Comel tak dia? hihi.. Tengah menikmati Nasi Ayam tu.. Saya sibuk ambil gambar



Nilah saya! Endahkan muka buruk saya! haha..

Yang yg buat PEACE tu Ainaa namanya. Dan yang sebelah tu Asniza. Sementara menunggu Nasi Ayam. hehe..

Syarifatun tgh termenung.. hihi..

Burrrppp.. kononnyalah kan.. Perut dah kenyang! Sedap gile nasi tu wwooo... Rasa nak tambah lagi! ^^ Korang nak rasa? kalau nak, meh Mydin Kubang Kerian..
Kitorang kembali semula ke kawasan sekolah dan masuk ke dalam kelas sebab nak cek keadaan kelas macam mana! hoH0x~

Gambar dalam kelas:

Peace! hahaaaaa...

My BFForever! SyaNa-Za ^^
(AiNAa, SYArifatun, AsniZA)

Inilah kami! SyaNa-ZaIn! 
(aiNAa, SYArifatun, asniZA, aIN)

Masih lagi kami. heheee.. Dok posing je kerje..

Syarifatun ataupun K.Cherry! :) Saya panggil dia MISS TOMATO sebab dia suka makan tomatoo..

Ainaa, kenapa tutup mata tu? >__< Still US!

SyaZaIn! kami bertiga.. Susun elok2 dah tu. Ikut perkataan. lalalala..

Kami lagi! HUH.. sungguh!!

Saya dan Asniza.. ZaIn. Kami paling rapat sekali!

Mak CIk Gedik tu jgn dihiraukan.. Anyway, Asniza comel!

Tengah sibuk blutoth (pakai eja) lagu ngan gmbar! Syarifatun dan Ainaa

Dah siap geledah kelas, kit0rang bergambar kat kawasan sekolah pulak! Huohuohuo!!!!

Di Kawasan Sekolah:

Syarifatun!!! Comel!!

Bakal Peramal Cuaca! hahaa... boleh pulak

3 sekawan bergambar~

Toingg.. Kak Tun pun bakal juga! hahaha..



Fuhhh.. Lpeas tu, kit0rang tunggu mak bapak mari ambil. SUngguh, seronok sgt perjumpaan tu. :') :) 
Sedih pun ada sebab say goodbye!... Tak apa, tahun depan buat lagi! ^^ YEYEYEYE~~~


  • APA-APA PUN, MEREKA DI ATAS ADALAH BFFOREVER SAYA SAMPAI BILA2!!

!!!SyaNa-ZaIn!!!



No comments: