Friday 9 November 2012

Cara pemilihan pemenang


Okey, GA dah ada. Dan Farah bercadang nak pilih pemenang ni lain sedikit. :)
Jom jenguk, cara pemilihannya! 

1. Top Refferal boleh pilih 1 HADIAH SENDIRI
2. 1 Blogger(Guna khidmat kakak saya dan khidmat ABC serta ctrl+f. Dia akan pilih) bertuah boleh pilih 1 HADIAH SENDIRI
3. 1 orang Entry kreatif  boleh pilih 1 HADIAH SENDIRI
4. Random.org

1. Cara Pemilihan Top Refferal:

Macam biasalah, Cara kaedah yg sama, cuma, mereka boleh pilih hadiah sendiri! Seronokkan? hihi~

2. Cara Pemilihan Blogger Bertuah:

Akak saya yg akan pilih. Okey, yg ni payah sikit nak terang. Saya akan tulis ABC sampai Z dalam kertas. N den, saya akan suruh dia pilihlah mana satu dia berkenan. Dia boleh pilih hadiah sendiri

a) Saya akan gerakkan pensel saya di kertas untill dia cakap STOP, baru saya STOP. Contohnya, hujung pensel saya dekat huruf S, maka, Blogger yg linknya bermuka dr huruf S hampir bertuah. 

b)Saya pun buat lagi kaedah a tadi. Lepas tu huruf dia ada dekat A. saya pun ctrl+f dan tulis perkataan SA. Kalau ada satu je, dialah blogger bertuah! hahaaaa...


3. Cara pemilihan Entru Kreatif

Entry yang paling kreatif, spontan dan pandai ambik hati uhuksss... Akan dipilhan. 

4. Random.org

Macam biasalah.... enternet nye! lalala..



Itulah kaedahnya. Mudahkan? Senangkan! ^^

1 comment:

FaTiMah aZ-zArAh said...

tak ada entri kreatif ?