Wednesday, 26 September 2012

Nak buat GA baru!!!


Assalamualaikum dan hai 1BLOGGER! ^^

Alhamdulillah, akhirnya GA Farah habis juga. Pemenang-pemenag pun nampaknya seronok tidak terhingga. 
Farah sebenarnya bercadang nak buat Giveaway baru pada bulan 10 ni. :) 
tajuknya:

2nd Giveaway By: Secret
Aku Dan ??? 

best tak korang rasa? hmm.. sekarang ni pun tgh mencari sponser. Ada sesiapa yang nak jadi sponser GA farah? sponser header pun tak apa. 

Farah dah jumpa seorang sponser untuk GA ni. Perlukan lagi beberapa sponser. GA ni tetap akan berlangsung! Kalau ada satu je sponser dan satu hadiah, maksudnya ianya sebagai cenderahati bagi peserta yang bertuahalh kiranya. ye tak?

tapi, kalau ramai sponser, jadilah GA namanya! 

LALALLA~

okey, BYE!

yang menulis: SecretGardenDoubleK 

cewahhhh!!!

2 comments:

IrA tHIrA said...

boleh x sy nk jadi sponser...

IrA tHIrA said...

boleh x sy nk jadi sponser...