Thursday 22 March 2012

Tempahan: Tempahan Header dibuka sekarang!!


Assalamualaikum!!
^__^(hii)
hari ni, saya nak buat tempahan header. oh, bukan untuk hari ni sahaja, sampai bile ah?

22.3.2012-1.5.2012

smpai tu je.. tapi, saya buat simple je! macam di bawha ini:

yg atas tu adakan yg LYSSA apa entah tu! jgn salah sangak, tadi duk cek kat google terjmpa benda tu, so saya baca!haha..
sanbung balik ye, saya buat sesimple tu je. yang icon burung tu tak masuk tau!? jgn kata icon serabut tu masuk lak! nak tak?! nak cepat-cepat hantar..
cara nak minta mudah sahaja cayang! (ahaks)
  1. nak tulisan warna apa..
  2. tulisan jenis macam mana (nnti saya hantar contoh-contoh tulisan tu ye!)
  3. tulisan tu, nak tulis apa? macam saya tulis Secret Garden tu.
just that, just simple right?! nak cantik lagi boleh tempah dengan owg lain tau! bayaran pula?! mmrr... let think. (let think? betoi ke aku eja tuh?) tak apalah, say bagi PERCUMA!
amacam?mahu tak?! yg lain kena bayarkannn??

nota pink: pstt.. nak tahu kenapa Farah tak minta duit? sebab Farah pun tak tahu kena bayar   cam ne! haha.. apalah kau ni Farah (ketuk kepala sendiri! tgh buat ni!!)


THNX, harap-harap sudi tempah tau!

1 comment:

cici tembikai said...

hahah comel je farah ni . biasanya kalau nak bayar header , akan bayar dengan topup , kan senang