Saturday 10 March 2012

Assalamualaikum!
^__^(hii)
apa khabar? korang sudah baca tajuk di atas?

haha// kompom sudahkan?! korang mesti kenal LyssaSecret siapa tidak kenal 'RATU BLOG'.. *wink!!
k.lyssa terlampau famous sampai 44++ ribu follower. ya tak?
ada yg mintak follow blog diorang. tapi, k.lyssa tak smpat.
so, ramai yg ingat K.Lyssa tak pernah follow blog orgkan? (mungin!)
cuba korang cek followers saya.. pergi muka surat 1 lagi.
 terlekat wajah ayu K.Lyssa di situkan?
maaflah K.lyssa kena tindih! hikhik~

itulah buktinya k.Lyssa juga follow owg lain. macam 'MR APIT' dan 'BEN ASHAARI',,
followkan?

cuba korang pergi sebelah ni ---->>>PICIT TETIKUS KUAT-KUAT!!
cek followernye. ada tak Lyssa?
wkwkwkwk..
korang pergi klik NEXT-NEXT yer?

kaalau nak die follow korang, kenalah rajin-rajain tulis di FB/BLOG dia.
tulis selalu smpai Lyssa malas nak layan dah terus follow korang.
macam sayalah!
macam tu saya buat supaya K.Lyssa follow.
ada bijak tak? hakzhakz...

tak lupa juga, saya ada buat background CBOX, sesiapa yg boleh tolong saya macam mana nak letak background CBOX ni dekat CBOX saya?
kalau boleh tolong TQ. tgk baawah ni:


No comments: