Saturday 21 January 2012

KPOP? PADDEL POP? POP CORN? POP POP?

okey, hari ni, Farah nak cerita sikit pasal KPOP~~ maaf sebab asyik cakap benda sam jer!! Bosannya. apa-apa pun 'Ini BLOG saya! Suka hati sayalah nak tulis apa pun!' errr... kasarnya bahasa. minta maaf banyak2 yer.. takotlah nanti ada org dok komen asyik cakap pasal KPOP. PADDLE POP, POP POP!!! hahahah~~

so, mula macam ni ceritanya. sedang saya melihat blog saya.. seperti dibawah:

        : aik! siapa pulak hantar ni?

tertanya-tanya Farah dibuatnya tau~ nak tahu tulis macam mana? lebih kurang macam ni:

KHAS UNTUK BUDAK2 KPOP MALAYSIA YG BODOH! TENGOK SINI - pastu dia bagilah link entah pebnda lah!-

Farah pon tertanya-tanya. aiyo... mahu marah pun kenapa dengan saya? memanglah saya minat Kpop tapi, salah ke? korang tak suka korang punyer hallah! ni aku punye hal. aku punye hal minat KPOP! (kasar bahasa!!! SORRY!)  apa lagi, saya pun delete. dia tulis melalui komen yerrr.. kalau akau tahu, dah lama aku ternajang masuk KOREA sana. hang mengilailah kat situ. tup-tup balik, cakap pasal KOREA. tak pasal2 minat KOREA la. hikhik~~

        : I <3 ISLAM / I <3 MALAYSIA / I <3 KOREA DLL ...

hikhik~ saja letak gambar kat atas tu. tak da kena mengan pon. I;m sorry. i'm sorry? naik lori sana! hikhik.. kejamnya aku kepada diri ini... tengah bosan nih! siapa bosan? kalau bosan meh maen game kat sini >>>  Games Bom 4 <<< klik tau... saya suke game tuh! tgh main dengan adik lelaki umur 5 tahn. memang pandai gune LAPTOP dan telefon TOUCHSCREEN.. aduhai~ beremgah pulak aku nih
ehhhhhh haruslah. sbb adik kite bijak. siapa tidak akan merasa bangga jikalau dalam ahli keluarganya bijak. ye tak? kalau ye hantar komen yer.  x nak pun hantar di SHOUTMIX saya.. tak nak juga, telefon~ hikhik. gurao je!

BAI!!!!! jangan lupe komen. p/s: jangan cakap perkataan kesat tau..

   KLIK BANNER dan Follow!

gamabr credit lyssa faziureen ye!

No comments: