Saturday 28 January 2012

Kerja rumah berlambak!!

ASSALAMUALAIKUM!
HAri ni ada TIPS lagi!
so, apa tips yg mahu dikongsikan oleh Farah ??
Tips mengenai kerja rumah!
saya baru je FORM1.. hikhik~~
so, kerja rumah berlambak-lambaklah dah masuk FORM1.. betoi dek?? haha!!

selalunya, korang buat HOMEWORK kan??
contohnya ada kerja rumah berlambak-lamabk macam (sains, Bi, Mt dan BM)
kerja rumah sebanyak tuh!! MAMPOS!!

banyakkan???
lepas tu, perahlah otak nak buat mana 1.. dengar perbualan di bawah:


Liana: adoiii kerja rumah berlamabak ni, nak buat macam mana?
Joyi: Buat je mana-mana..

Liana: aku tgk TV lah dulu. sambil fikir
Joyi: Liana, buat kerja rumah dulu!

......2 jam kemudian....

Liana: alamak! dah pukul 10.00 malam!! aku tak buat apa-apa lagi.. Joyi, HELP ME!!
Joyi: tulah! aku suruh buat tadi nak terperap tgk TIVI

                             ha, macam tulahkan??
saya syorkan, korang buat sikit-sikit dulu..
mula-mula BM-SC dan seterusnya..
tgk cam Liana tuh! dok mikir nak buat mana 1..
buat je mana-mana, mesti habis semualah!

TAK PERCAYA? CUBALAH!!~~
haha~~ TRY PLEASE...
kalau menjadi kasih tahu tau~~ HIKHIK!!

No comments: