Sunday 29 January 2012

kejadian yg hahaha

ASSALMUALAIKUM!!! tahniah buat diri sendiri hek~hek~
kenapa tahniah nie? tahniah dapat hadiah ke??? ish bukan!!

TAHNIAH SBB TERKENA BATANG HIDUNG SENDIRI

nak tahu kenapa?? sbb gambar!! sepupu saya ni, nama die Aqillll.. tahun ni darjah 6. UPSR ah tuh! hek~hek
dia tinggal kat KL..
masa tu kat K.L ada pertunjukan lampu-lampu yg bewarba-warni.. die pun tunjuklah gambar2 die dan keluarganya ketika berada di sana. masa tu, diorang balek kelantan sbb cuti RAYA CINA .. tgh kakak saya belek-belek gambar, terkejut sbb ada satu gambar yg tidak pernah saya lihat!
ADA BEBOLA yg ala-ala pich dekat atas kepala die.. sorri tak boleh tunjuk gambar sbb AQIL tak kasi. die 4BIA!! keciannnya.. savo jelah yerr
yg abang die ni (AZRAEI) kata yg tu bulan.. lepas tu, kitorang ZOOOOOOMMMM!!!! +++++ dalam-dalamm.. yg pelinknya, takkan bulan boleh tembus kepala die.. dan kat belakang tu ada pokok! tak mungkin bulan boleh tembus pokok.. AJAIB!!
lepas tu, cepat-cepat die DELETE gambar tuh!

MALAM ITU~`~
saya terjaga dari tidur malam saya di rumah TOK WAN! :) saya pun tgk jam dalam handphone baru pukul 3pagi.. saya pun terdengar macam bunyi rusuhan kat luar bilik (ruang tamu). saya bercadang nak keluar tapi malas+takut+ngantuk.. dengar pulak macam ada oprg tengah main PS2 (kebetulan sepupu saya bawak PS2 datang ke rumah)..
saya pun biarlah diorang tu main. sambung tidur balek! mmg tak boleh tidur sbb bunyi bising. last2 dapat tidor! hikhik~~

ESOK PAGI
saya pun tanya diorang, ada main game tak malam2?? diorang cakap
"kau gile kau nak main game pagi buta? kena marh ngna bapak aku kan?!"

aku diam jelah...

sepupu saya (YAYAH) pun cakap
"sudah Ain sudah!!!"

telan air liyr aku.. SOMEBODY!!! HELLPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: