Friday, 12 October 2012

PSY a.k.a PS2 kenakan bayaran 2juta untuk nyanyi. :P tak hingin akuu.. lebih baik beli buku novel! bagus gakk..


Salam! ^^

Tadi Farah facebookking (ada ke?) dalam facebook, pastu jumpa 1 entry!
PASAL BAYARAN NAK SURUH PSY NYANYI! What The Fish?? Ikan Emaskah anda PSY? mentang-mentanglah MV popular. tapi tuan x popular pun. Kejar duit! dushh..dushh.. 
Aku suka lagu dia, tapi tarian dia boleh blah lahhh!!!
='= daripada buang duit mengkayakan PSY, lebh baik buat derma dekat orang miskin. Dapat PAHALA lebih. ye tidak?

Daripada tengok PSY and the geng menari tak senonoh. Dapat DOSA je. ish..ish..ish..


bayaran sebanyak RM2,295,000 dikenakan hanya untuk sebuah lagu saja iaitu Oppa Gangnam Style. Kalau nak murah sikit, boleh. Tapi, PSY hanya muncul lambai-lambai dengan peminat sambil menyanyi lagu Oppa Gangnam Style tapi tak menari dan harga yang dikenakan lebih kurang RM1,989,000.

owkkkeyyy.. hmmm.. Bayar Justin Bieber pun x mahal wahai PS2!!! (hehe.. PS2? ganti PSY) 
renung-renungkanlah.. Wajarkah kita menjemput dia datang Malaysia. Rasanya TAK! Lebih baik jemput artis Malaysia je. Kalau nak bawak artis Korea, ambik je yng murah-murah. Ambil geng-geng Cube Entertamaint pun okey gak. Beast! 4minutes! :P gila kejap..

BYE!

KIM SO EUN BLOQUOTE!!

2 comments:

Aina Sofea said...

Kalau jemput B2ST best ! Suke lagu dia ! Mmg mantapp . Drpd Gangnam Style tu .. Da la mahal , borink jugak dgr lagu dia ..

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Biawak betoi ! Mahal bhaii ! Baik bagi kat Yana . Boleh belanja semua makan ke-ep-si tau ! hahah.. /'..'\