Friday 20 April 2012

contest: kenangan manis bersama family

ASSALMUALAIKUM!
^__^(hii)
Farah nak join contest yg best ni!! so, farah akan bg tau cerita mengenai kenangan manis bersama Family Farah.
dibuat oleh >Adik Ira <

dua tahun lepas, Farah pergi ke Zoo Negara di Kuala Lumpur (tahu-tahulah ye..)
bukan main seronok sampai terlompat mencecah langit! hikhik..
jim tgk gambar:


yg pakai baju hijau dan bertudung hijau tu mak saya! yg pakai baju hijau tu saya (x pakai tudung. sorry) yg dalam kereta tolak tu adik saya! tgk gajah di belakng tu.bosa..
nota pink: sila terbalikkan LAPPY anda untuk melihat gmbar ini.


teka burung apa! oh sudah tentulah Burung Hantu. mula-mula nak mengambil gmbar tu takutlah jugak. takut kene patuk. tapi, pekerja ZOO cakap, burung hantu buta waktu siang tu. so, dgn senang hati Farah mengambil gambar bersamanya.


yg ni mmg lawak! ingat nak entuh burung tu, tiba2 BURUNG HANTU tu pandang dekat saya. aplagi, terperanjatlah saya! ayah saya pun satu. pergi ambil gambar saya! T^T

itu adik saya!! Firdaus Iddin comelkan?? yg dia bawak tu mainan! hehe..

banyak lagi kenangan manis. ada kitorang tgk ular, ular sawa tau! saya pun sentuhlah. sisik dia lembut jerw. org tu tanya:

"adik, tahu x kenapa ular ni badan dia sejuk?"
"tak tahu. kenapa?" saya tanyalah
"sebab darah dia pun sejuk. ha.. cuba sentuh!"
saya pun terangguk-angguk jerw. lepas tu, kitorang pun balik dan makan-makan! 

mmg kenangan terindah bgiku.

I HOPE, SAYA AKAN MENANG CONTEST NI!!:)

mangsa taq:

nak add saya? > KLIK <

No comments: