Sunday 22 April 2012

Contest: BLOGGER Berpantun

Assalamualaikum!!
^__^(hii)

Secret nak buat contest! nak tak?? okeyh, senang je syarat2 nye! 

syarat2:

* Follow blog Secret (WAJIB!)
* letak banner di blog
* wargenegara Malaysia!
* buat 2 pantun tentang blog korang! contohnya:

                   satu dua tiga empat,
                   jalan-jalan nampak emas,
                   bukak blog terlompat-lompat,
                   sebab blog aku sangat kemas.!

                   aku tengah marah.. gerr..gerr..gerr!!
                    aku panggil Den..Den..Den..
                    terus bukak BLOGGER,
                    Secret Garden.

macam tulah. pastikan mengenai BLOG korang tau? gunakan bahasa yang penuh tau?

* add FB Farah ? (tak wajib)
* like fanpage? (saya tak ada T^T)..
* jika kurang dari 10orang, akan ditutup.. OFF!
* Tag 2 orang (x wajib pun. kalau nak tag 1 orang pun tak apa)

HADIAH:

tempat pertama saya akan edit BLOG korang.. antaranya:

>shadow effect di sekeliling blog. macam blog rakan Secret Diana
>gmbar melengkung dan blur macam blog rakan Secret Diana
>buat header yg teramat simple!!
> kalau nak tambahan kasi tau eh??

so, itu sahaja... 

good luck!

Nota Pink: bermula 22/4/2012-5/5/2012




No comments: