Thursday 17 May 2012

Bola Sepak vs. Mania (ada kena mengena dengan post tak?)

Assalamualaikum!
^__^(hii)

tak sabar Sabtu ini (19.4.2012).. nak tengok bola!

endahkan yang hari tu okey? sumber google!!
yg penting 2 kumpulan tu akan berkawan! hiyaaa.. lawan bola sepak!

hope KELANTAN menang. adushh,.. yn=g paling seronok Ahad tu cuti sebab penyokong finatik gila bola baru nak balik Kelantan dan cuti.. tak ada periksa hari Ahad danganti Isnin! muahah.. seronok nak mampuss.. bolehlah aku online blog, facebook, twitter dan bla..bla..

sorry aku merapu lak eh? siapa penyokong Kelantan sin? comments k?
dan tidak lupa juga Mania!

aku tertanya-tanya (siapalah finatik gila bola dari negeri kelantan dan negeri sembilan nak tengok? jangan marah k??"). aku pun tak minat mania! tak faham macam mana cerita dia. :D :p jangan marah! blekk..

yg pentin, Kelantan go!! Stacy go! juara keduanya sekali. you can do it!!

1 comment:

Diana The Great Babes said...

i chooseee.. Mania cause i'm girl! please.. jangan marah saya! hekhek.. I also Love Sa=tacy toooo.. balas k?