Thursday 19 April 2012

Hari SABTU ADA perjumpaan PIBG dan Gambar Master OF Study Part 2.. ^^


ASSALAMUALAIKUM!!!
aduh, macam mana ni?? eh.. lupa wat mimik muka. jap
^__^(hii)
siap!
parahh... oh parahh.. kenapa??

Sabtu ni ibu bapa akan dtg ke sekolah. TIDAKK!!!!
x sanggup nak dengar bebelan cikgu BM yang akan membazirkan air liur basinya di hadapan muka ibuku. oh no.

tapi, guru kelas saya USTAZ. ustaz? namanya siapa? hehe, sowwy der, tak leh kasi tau. macamlah korang mahu tau. kerusi sudah diatur di dalam dewan. tinggal masa sahaja. amboi, bersemangat sungguh guru-guruku. x sabar nak meluahkan perasaan kepada orang tua kita tentang sikap anak-anak mereka. T^T

harap2lah cikgu x cakap banyak pasal saya. cakap je yg baik2 walaupun saya tak pintar. :). banyak songeh pula saya ni.

baru lepas tgk MASTER OF STUDY. saya suka dua orng atas tuh. ChanDoo dan Pulip!

yg bahagian ni mmg sedih. tak apa ChanDoo berusaha!! nyummy strawberri!
p/s dan nota pink: nak tanya pasal siri di atas, boleh tanya..

sweet!!!!! rock ChanDoo. steady beb. Pulip, ayu sungguh kau, hehe..




terima kasih!!! harap sudi komenn..

No comments: