Thursday 9 February 2012

Enternet~

Assalamualaikum! apa khabar semua! dah lama saya tak menuliskan?!
saya seronok sebab dapat bkk FACEBOOK dan BLOG saya balik serta TWITTER ...
nak tahu kenapa? sebab Streamyx saya rosak ah.. benci!!
tapi, sekarang ni dah gune Wi Fi.. haha~ seoronok giler!
mak dan ayah saya gune telefon je bukak Facebook..
nak tahu telefon pe?!
telefon xpressmusic..

hakhak~ ayah saya pun gune telfon tu jugak!
saya? guna LAPTOP ah~ dengan adik saya yang baru berumur 5tahun..

tulah gambar adik saya! HANDSOME tak?! hak-hak~
kakak saya pula, die gune IPAD! tapi, bukan yang terbarulah.. yg ni:
                                                      
JUST that... yg lamakan? lain ah macam korang yang baru2! JELESnye!!!

tu gambar aku!!  hakhak~ burok nak mampusss... kenyataannyam tu masa aku lepas ambil REZULT Upsr tahun lepas (2011)... kenangan gambar terakhir di Sekolah Kebangsaan Kubang Kerian (3)
k BYE..


No comments: